Tak naprawdę to niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności gospodarczej każde przedsiębiorstwo od czasu do czasu koniecznie powinno zadbać o odpowiednią reklamę. To właśnie dzięki niej odświeżamy wizerunek, a także informujemy nowych i potencjalnych klientów o swoim istnieniu. Poza tym wszystkim reklama to najlepszy sposób na informowanie wszystkich o nowym elemencie promocji czy nowościach w ofercie. Dlatego właśnie naprawdę warto zainwestować w chociażby drobne gadżety reklamowe, które mogą znacznie polepszyć sytuację finansową firmy poprzez zwiększenie zainteresowania ofertą. Dotyczy to również firm transportowych, zarówno tych, które przewożą ludzi jak i tych, które transportują produkty. Nie mniej jednak różnić się będą jedynie grupa docelową odbiorców reklamy oraz oferty jaką przygotowywali dla klientów.Niezależnie od rodzaju przewożonych elementów firmy te skorzystać mogą z ciekawych i tych samych gadżetów reklamowych. Tak na poprzykłada balony z helem z pewnością się w tym wypadku mogą sprawdzić. Wystarczy tylko je odpowiednio wyposażyć w specjalne nadruki. Z pewnością ciekawym pomysłem będzie wykorzystanie wizerunku samochodów czy autokarów należących do danego przewoźnika. Dzięki temu gadżety reklamowe od razu będą się kojarzyły z daną marką, co z pewnością znacznie ułatwi promowanie miejsca.
Nie mniej jednak balony z helem mimo to powinny mieć na sobie nadruk związany z nazwą przedsiębiorstwa. Zatem poza grafiką motoryzacyjną na balonach znaleźć się powinno logo przewoźnika lub przynajmniej jego pełna nazwa. Ponieważ balony maja dość sporą powierzchnię to logo może znajdować się na przykład po przeciwnej stronie gadżetu w stosunku do nadruku samochodów.
W przypadku kiedy balony z helem mają reklamować firmy transportowe dobrze by było umieszczać na nich także dane adresowe lub niezbędne dane do skontaktowania się z przewoźnikiem. W ten sposób zyskamy nie tylko ciekawy gadżet reklamowy, ale również swego rodzaju wizytówkę firmy. gadżety reklamowe w tej postaci można wręczać potencjalnym zainteresowanym usługami firmy lub też umieszczać je chociażby na autobusach czy samochodach.